Saturday, October 1, 2011

aging...

10代のころは20代なんてつまらないだろうなと思っていました。
当時その話を20代の人にすると
『20代楽しいよ』
という答えが返って来たのを覚えています。

20代の今、30代なんてつまんないだろうなと思っていて
30代の人に聞くと
『30代楽しいよ』
と笑顔で答えてくれました。

 40代の人にも聞いてみました。
『40代楽しいよ』と笑顔で答えてくれました。

そうやって自分を鼓舞してくれる熱い友達に囲まれた
恵まれた環境のなかで、
何か見えない世界観が開きそうです。


i was like bloody hell twenties is when i was teenager.
twenties people goes like its productive moment n fun.


ima twenties now i was kinda feel like bloody hell thirties is.

thirties people goes like its productive moment n fun.

i asked forties, goes like its productive moment n fun.

totally nice to wise up to it.
open my world i got no fear from now onward.
stoked on aging.

peace out...

No comments:

Post a Comment