Tuesday, July 12, 2011

how beautiful to be

メロンのファームで働き始めました。

日の入り前から日の出まで仕事なので、最近明るいカナナラの街を
見てなかったです。

昨日日曜日は久しぶりのoffだったので天気もいいし裏の国立公園へ。
沢山のルートがあるので毎回楽しいんです。
家の裏5分にこんな素敵な場所があるなんて恵まれた環境です。
楽器を持って、ナショナルパークの中でjam。
ライトなしでも月明かりであるけるんです。
ものすごいスピリットの数です。キレイに写りました。

一緒に音楽をしてる けんたろう と みちこ ちゃんの映像を発見しました。
僕と美華が音楽を始めるきっかけになった二人です。
けんたろうは半年でこのレベル。
ヒッチハイクとバスキング(ストリートパフォーマンスでお金をかせぐ)
のみでオーストラリア一周してるぶっ飛んだ2人。

カナナラは本当に面白い人が多い。

i hit read for next level. melon farm.
its literally daytime job i mean work before sunrise n after sunset.
so hardly enjoy this nice whether when not at work.

we hit up national park behind caravan park.
limitless way of choice, so amazing.
still can't believe that we've got this nice n peace place 5 min behind caravan park.

jam session in national park under the moonlight is fantastic.
surprisingly u don't need a torch, naturally lighted up.
many spirits of nature is all around.


peace out...

No comments:

Post a Comment