Tuesday, May 3, 2011

what happy surprise!

日本はゴールデンウィークですね。


土曜日の夜はポットラックパーティーでした。
(各自が一品づつ持ち寄るパーティー)
多国籍な料理がわんさかありましたが、残念ながら食べる事に夢中で
写真取り忘れました。
と、ここで誕生日ケーキが運ばれてきました!
誰の誕生日?

皆からHappy Birthday dear AG !!

俺の誕生日はまだ先やけど?
子供の日はこちらでは平日なので、
美華とキャラバンパークの仲間達が
シークレット誕生日会を企画してくれてたんです。

日本、韓国、台湾、オーストラリア、イギリス、 フランス、
アイルランド、ウェールズ、エストニア。
今まで色々な誕生日がありましたが、こんなに多国籍な誕生日パーティーは初めてでした。

来週末にももう一度パーティーをしてくれるみたいです★
ただ、盛大に飲む動機が欲しいだけのよう。haha.
でも嬉しいです。

just lil my wussup last weekend.

we ran potluck party at caravan park wiz my crew.
that waz like tons of multinational food.
wish could take photo totally forgot thanks to scum suckin my pea brain...
all dish were brilliant.
i was so nuts to pig out. haha

all of sudden,cake was coming.
i was like "who's birth day men?"

then my crew goes 'happy birth day dear AG!!'

i was so twisted like "what fuck is goin on here? my birth day is next week yo"

actually my birth day is on week day so mika n my crew secretly organized this surprise party.

Japan,Korea,Taiwan, Aus, England,France,Ireland,Wales,Estonia.
my crew is fuckin cool.

i was amazed!
i ma happiest guy!  

peace out...

No comments:

Post a Comment